Det snurrar...



Det är aningen mycket nu för mitt lilla huvud... Jag älskar ha fullt upp och framförallt på jobbet. Det är roligt!

Dock är det ganska lätt att bli sittandes stirrande in i datorn och få blackout, vart ska jag börja?! Men efter en kaffe är man på banan igen...

Känns väldigt skönt att träningen kickat igång just nu. Man blir som en ny människa efteråt!

Va på sats idag efter jobbet... Dem hade fått in min favorit magmaskin... En ståställning med en halv pilatesboll i ryggen som ger stöd för att göra lyft med raka ben rakt ut till 90 grader. Med stöd för armarna... Lovely.

Även idag fick magen utsättas för döden... Får se om jag kommer ur sängen i morgon ;0)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0