Sanningen...


Har kommit fram.

Det är jag som är mest opedantisk i vårt hem! Disken är ett tydligt tecken och nu även ett faktum.

Jag hatar diska, finns det nåt tråkigare?
Ännu mer när man bygger berg...

Jag är så sjuk så jag sköljer av allt direkt, för det får absolut inte börja lukta, sen ställer jag det så fint jag bara kan för att diskhögen ändå ska se relativt ordnad ut...?!? Men efter 3 dagar tar det ju en evighet att diska upp allt.

Jag har nu insett att min kära sambo är den ordningsamma vad gäller just detta moment. Han får panik om det står mer än en dag...

Detta blir väldigt tydligt när jag nu är själv hemma!!!

Ja ja, tur det finns diskmaskin i nya lägenheten... Bara 4 veckor kvar till flytt, lovely! Sen är mina diskbekymmer borta.


Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0