......?!



Det var inte min mening att publicera det tidigare inlägget!!! Tryckte på publicera ist för retur... Jaja, hjärnan är inte riktigt med idag.

Haft en riktig mysdag med linpan! Blev bjuden på supergod fisksoppa och massa mys!!!

Även varit på dansuppvisning med Theo.. sjukt duktiga va tjejerna!

Fick nyss en rapport från Stoffe, som nu är i Cannes, som beskrev 30 grader, strålande sol och massa rosé... Längtar till torsdag då jag drar ner! Ska bli så härligt med lite sol och bad och avkoppling (vilket det dock inte blir kan jag tänka mig... ;0)

Nu avslutas helgen med en film i sängen.

Bild från T-baren förra helgen på mig och lillebror.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0