Energi...?!?



Ordnad kaos på mitt skrivbord...?!?

Dagen blev aningen stressad då det beslutades att jag skulle flyga till Nürnberg onsdag-fredag ist för, som det var bokat från början, torsdag-fredag. Superroligt såklart då det är en stor leksaksmässa där "ToysFair" som ska besökas... Men insåg då att jag nu missar en dag extra på jobbet denna vecka!

Då jag var i Götet förra veckan så låg jag redan efter.. Men men. Tur att man inte har tjugo ungar att ta hand om när man kommer hem!

Väl hemma efter 10 timmars jobb har jag åter varit den perfekta hustomten och strukit, hängt upp gardiner, tvättat och allt möjligt skit... Jag börjar undra var all energi kommer ifrån?!?

Jovars att jag brukar ha ganska mycket energi och va pigg... Men till såna här saker brukar energin vara mycket återhållsam ;0)

Jag tackar och bockar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0