Mellantid...



Denna tid känns mest som en mellantid.

Inte varmt, ganska kallt - fast ändå vårkänslor på nåt vis, regn och blåst...

Snöar det i morgon eller kommer våren? Längtar så sjukt mycket till sommaren nu. Den planeras så smått.

"Vi" går även i skrivandets stund i väntans tider på annat smått... Lääääääängtar massor <333


Satt och kollade förra årets sommarbilder, allt för att plåga mig själv lite extra, och fick syn på bilderna när vi var och åkte vattenscooter... Att köra bil och allt vad fart heter är bland det bästa jag vet. Men i vatten är jag tokskraj... Stoffe var så chockad att jag blev som en rädd liten kyckling på detta monster. Även jag trodde nog jag skulle älska det...

I vatten tappar jag kontrollen.

Glömmer aldrig när vi var och paddlade som små med Alex familj... Storasyskonen välte vår kanot och paddlade runt oss och skrek att det fanns hajar och späckhuggare... En idag får jag panik när jag tänker på det när jag är på djupt vatten!!!

Ps. Jag har full koll på att det varken finns hajar eller späckhuggare i en insjö... Just to make it clear ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0