Då sitter man på Arlanda... Som vanligt nä...

img_2965 (MMS)

Då sitter man på Arlanda... Som vanligt när jag ska någonstans är jag typ först på plats! Men va fasen, de kunde ha varit tokkö, bussen kunde varit sen, taxin kunde ha kört fel, kaffet kunde tagit extra lång tid på 7/11... MEN såklart gick allt helt enligt plan! Pussade min andra hälft hejdå vid 05.00 :o(... till min förvåning kunde vi ha en konversation! Haha, det är stort vid den tiden... Det är det värsta jag vet, att behöva gå upp när han ligger och sover under ett varmt täcke! Jag fick testa ögondroppar av min chef, de kom till användning nu... OJ som jag ser ut! Trött är bara förnamnet... Nu bär det av mot K-stad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0