Gårkvällen bestod av middag med trevligt s...

img_5493 (MMS)

Gårkvällen bestod av middag med trevligt sällskap på Medis! Nu har ett återbesök hos min naprapat avklarats... På väg tillbaka till jobbet! Känns så sjukt bra att jag får hjälp o typ är helt återställd i ryggen... Är så tacksam som blev tipsad till Oskar. Men Aaaaajjj va behandlingen gör ont... När de väl är bättre trycker han ännu mer! Gaaaahhhh! Kommer på mig själv att skrika svordomar till honom när det gör för ont... Hahaha, han är tydligen van säger han o det här är ingeting.. Undra vad dem andra skriker, då jag kommer på mig själv att va ganska grov i orden ;-) Fick idag även erbjudande att va med på en löpkurs.. Kul! Kul att få utmana sig själv lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0