Dagen med D

Dagen har gått i ett...
Bra möten, och bra aktivitet! Dock hann jag inte med allt jag ville :-/
Har varit hos bästa Johanna som ska hjälpa mig med ett träningsprogram för att stärka mina svagare delar och bygga upp stabilitet rakt igenom så jag slipper ex problem med ryggen.
Hon är verkligen grymt duktig på de hon gör, stolt e jag!
Är sne- tränad i magen... höger sida starkare än vänstra bla..
Så om ni tycker det är konstigt att jag bara har rutor på höger sida och inte vänster så är det förklaringen.. hahahaha ;-) Asg
Fördelar av att använda FMS:

* Skapar en funktionell bas att följa din utveckling
* Ökar din funktionella funktion och prestationsförmåga
* Hjälper till att minska risken för skada vid träning och idrottsutövande
* Identifierar fysiska begränsningar, svagheter och assymetrier
* Förbättrar funktionella rörelsemönster med enkla korrektiva övningar

Tack hjärtat!

(bild tagen från Fridas blogg...)

Nu ska jag på MYYYYS middag



Kommentarer
Postat av: Frida

JA ni borde följa med.. tänk vilket galet nyår vi hade haft.. OMG! Seb och Stoffe med billig champagne.. haha.. Hälsa din korv så gott! PUSSS

2010-10-19 @ 18:59:11
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0