+ Inlägg...

Bara för jag varit så sjukt dålig på att blogga så måste jag, som ni märker, ta igen allt på en gång...
Eller, brist på annat?
Jepp, det andra.. helt rätt!
Det roliga med att ha en lördag utan planer, just för stunden varje fall, är att då kan inte jag bara njuta o koppla av o känna ro.
Nej då får ja panik för att jag inte gör nåt!
Men. Nu ska jag va duktig...
Efter en extremt ande fattig lunch, blä, ska jag försöka slappna av..
Har laddat upp med King (jag vet att de är en killtidning..) bra musik o ska hoppa i plurret för att sedan ladda inför kvällen o partaj, ska fira Lisa & David!
Hej svej!
Den sista bjuder jag på.... Gokart, och jag fet-förlorade!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0