Tvätt, pack & power

Tvätten hängd, syns det att jag gillar randigt.. Ha ha ha ha ha
Har börjat lägga fram högar som ska packas ner i låder.. hittade en hög med mest innehållande champagne sen alla födelsedagar! Kanske ska dricka upp skiten ikväll så man slipper flytta den..;-)
Ne fasen vad jag blir yr i huvudet av bubbel..
Sjukt varierande randigt... det är de viktigaste!
Visste inte att jag hade en inre talang som organisatör!
Drog ut på en power, sjukt najs..
Efter en kvart fick jag ett samtal av Frida o hon hakade på, de va myys!
Ne he om man kanske hoppa in i duschen så man luktar gott igen.. mohahaha
Natti ♥

Kommentarer
Postat av: eve

Jag kan hjälpa dig att dricka =)

2010-06-17 @ 08:37:30
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0