Onsdag o Nycklar

Sitter på jobbet o strukturerar min dag!
Lyckades inte få till ett inlägg igår.. så fixar de nu ist ;-)
Igår blev det Ikea sista svängen... behövde fler flyttlådor, och Ikea kassar.. Kommit på att det faktiskt kan va den bästa uppfinningen vid flytt.. blåa Ikea kassar is daa shit!
Då jag vet att min kära vän Linn älskar Ikea, fick jag med mig henne som sällskap..
Det hon inte visste när hon tackade jag till detta "uppdrag" var att med sin klaustrofobi få sitta fast i min hiss till hiss jouren bar ut henne... Stackare!!!
Fingret åkte upp snabbt som fan då kameran kom fram!
Hon överlevde det hela, o hissgubben berättade att detta var den värsta hissen han jobbat med..
Stabilt!
Jag berättade att flytten går på lördag och det är bäst för honom att den är igång då.. annars: Big problem!
Hur som, måste jobba nu för att sen i eftermiddag åka o hämta mina nya nycklar! :-))))
Ha en toppen dag


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Idag hjärtat börjar vårt nya liv... Megamys älskar dig

2010-06-30 @ 09:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0