Ljuset i tunneln...



Idag är en lycklig dag.. I morgon tas nästa steg!
Prcis kommit hem från hagaparken med grillning och mys med sassa o hennes syster med flera.. super trevligt!
I morgon ringer kl 06.00 för power walk a la power.. laddar upp!
Min granne har nån typ av "geigenpåelinostoffekväll..." spelar musik så att väggarna skakar o jag förstår inte hur jag ska kunna sova..
kanske ska dra på mig tant dräkten o går ner o hytta med näven "Nu får ni va så vänliga o sänka mina kära grannar".. Eller inte. OJ va de har fått stå ut de stackarna!
Det värsta av allt är att det är jag som i morgon bitti kommer få alla ilskna miner för att alla tror att det är vi!
Ha ha ha
Ska bli intressant o se hur man tacklar sånt sen som pensionär.. jag kommer nog vara en mkt ilsken pensionär..
Kommer ha förstålse för mycket, men kan nog ryta till o höja käppen då & då.

Har en fjäril i magen som sprätter lite! :-)
Livet är bra härligt när allt känns enkelt och underbart.
Godantt, nu ska tanten sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0