Julen över...

Jag kom aldrig ner till Skåne pga trafik kaoset...
Var jätte ledsen att missa julen med familjen och juldagen med tjejerna.. :-(
Kändes bajs...

Men har haft en helt fantastisk Jul med Stoffes familj, min andra familj!
Dem tog emot mig med öppna armar i sista sekund..

Juldagen blev en galen med sjukt rolig tillställning..
Jag & Johanna spårade.. hahaha
Har nog aldrig varit så trött och sliten som jag är idag!



Fina granen...



Tomten kom på gården & jag blev som en 5 åring, hahaha



Älskling i julklappen från mig!!



Hemma hos Henke Sedvall innan middagen!



Stoffes syster, hennes kille & en chockad? jag..

Jobb i morgon, jippie... toktaggad ;-)

Sängen tidigt!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknade dig mycket älskade elfis!!!

2010-12-27 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0