Fel modell!?



Tror bestämt att min iPhonekamera är bättre än nya kameran...

Varför skulle den annars hänga runt halsen? Kanske för att han blir bättre på bild? Hm.... Tveksamt ;0) mohaha! Det va ju inte jag som skulle bli proffsfotograf.

Känner mig pigg trots en hektisk dag, fullt upp på jobbet och en tidig morgon... Eller ja, pigg i huvudet men trött i kroppen.

Ångrar att jag börjat använda vårjacka, men vägar gå tillbaka till vinterjackan! Men funderade på det idag påväg hem från jobbet... Satan vad kallt det va. Men det är lite av en principsak! Är det vår så är det. Eller våren kan gärna komma efter den 25:e.. Då kommer vi tillbaka efter sälentrippen med jobbet, och efter det får det gärna bli vår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0