Tröttmössa...


Oooj vad trött jag är!

Rödvinströtthet sen igår... Jag och Linpan gjorde söder! Perfekt & grym kväll <3

Nu ligger jag på soffan och ska ta mig en välförtjänt powernap efter städning, handling och förberedelser inför kvällen då stoffes kollega & tjej kommer på middag! Stoffe har gjort menyn... Ooooj va gott det ska bli!

Men som vanligt då man ska planera är det alltid något man missat.. Tex att systemet är stängt idag :-/... som tur är hade vi några viner hemma och lite Bacardi Razz slattar sen nyår...

Tips, Bacardi Razz och schweppes päron/lime och lime klyftor! As gott.

I morgon blir det besök på Fotografiska, sen kommer storebror och Tess. De ska utomlands och flyger från Arlanda så då passar de på att hälsa på oss och jag blir deras privat chaufför! Smart.

Nu sömn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0