Vad är det för fel på mig? Kom på mig själ...

img_7706 (MMS)

Vad är det för fel på mig? Kom på mig själv att ha legat i denna ställning på golvet, under bordet o tittat på tv i över en timme nu.. Varför golvet? Jag älskar golvet. Vart jag än kommer föredrar jag golvet framför soffa! Min sambo är tosig på mig och undrade va fan vi skulle ha en stor soffa för... Ha ha, den är ju bra när vi har besök om inget annat ;-) Är inne i en händelserik period, så jag uppskattade denna ensamma lugna kväll mycket! Samboskap i all ära.. Men fasen va man behöver vara själv hemma ibland och bara få va... Klockan är ställd på tidigt, det blir promenad innan dusch o frukost i morgon! Insett att jag blir så mycket piggare, gladare med sjukt mycket mer energi när jag kommer till jobbet... Plus att det är enda tiden på dagen i denna stadsdel det typ är tomt på gatorna! Får lite smått panik ibland på att det är folk överallt.... Dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0