För- nackdelar med kontor

Kontorsjobb i all ära! Men jag kan bli galen vissa dagar när jag spenderar hela dagar inne på kontoret..
Är van att varje fall någon timme om dagen springa på möten, eller aktivera mig på något sätt.
Jag blir som en gnällspik som får sockerfall, sockerchock o allt vad det heter om vartannat!
Jag får mycket gjort de dagar jag bara sitter på kontoret... men energi behövs då intagas..
Är "aningen" rastlös.. det är bra för det mesta då jag aktiverar mig hela tiden vilket också gör att man gör ett bra jobb.. men dessvärre kan mina kollegor bli drabbade då jag går in i ett så kallat Elin-damp-prat-anda
då & då... Tur att dem gillar mig ändå ;-)
Nöjd efter dagens insats må jag säga... kalendern börjar fyllas
I morgon är vi med o håller i ett DigitalOutOfHome seminarie på Berns.. ska bli superskoj!
Nu ska jag trycka i mig lite käk för att sedan bege mig till gymet och ladda om batterierna!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag kör en: "Gör en bloggare glad kampanj" om man nu kan säga så?! (läs min blogg så förstår du mer)



Elin för mig får du vara hur dampig du vill, du är ju elin, elin med super energin till 1000 som får alla andra ledsena att bli glada, du får alla trötta att dansa. Du är elin. Du är fina Elin, en sådan Elin som många andra skulle önska de hade:)



Gör en bloggare glad du oxå och skicka vidare en positiv kommentar till någon som bloggar.

2010-09-27 @ 22:17:19
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0