En sak är säker..

Att mina underbart härliga kängor hjälper mig på traven idag att kunna röra på mig!
Sprang runt hela dagen igår i mina högklackat (försökte se lite pråper ut på seminariet på Berns ju...)
Detta gjorde dock inte mina vader bättre.. finns det något som känns mer än enorm träningsvärk i vaderna?
Ja jo det är klart det gör.. att tatuera mig var inte heller de skönaste jag gjort... :-/
Första gången var det lugnt.. men fy fasen för andra gången.. tacka vet jag Linns hand som jag höll på att klämma ihjäl.. hon har nog fortfarande men efter det!
Men hur som hjälper dessa som sagt på traven
Jonas tycker jag ser ut som en MC -knutte... idag har jag dessutom även min skinnjacka
Allt för att reta honom.. mohahaha
Har dessutom funderat på att köpa en sån där liten skinnmössa med öronlock.. Nej då!
Men det är möss säsong snart... Vad tusan ska man ha på huvudet då?
Dessa är fina, enkla bra... men vilken färg?
Sen har jag ju min härliga päls från förra året!
Den hänger såklart med även detta året.. den är dock inte alltid snäll mot frisyren
Jag ska på riktigt sluta fula mig på alla bilder som tas på mig.. ska bli en seriös människa nu
Nej nu blir det lunch sen jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

hej gumman! riktigt snygga kängor.. var kommer de ifrån.. nu har du ju ändrat tillbaka bloggen.. :) PUSSPUSS

2010-09-29 @ 22:03:05
URL: http://fridazz.blogg
Postat av: Frida

FY DIG! Vi får höras ihelgen så fixar vi en header så du slipper att pilla.. Sov så gott Elfis! PUSSPUSS

2010-09-29 @ 23:19:25
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0