Hm....

Vadå.. Jag trodde ni älskade när jag posade för er? (FRIDA)
Mohahaha... det ska du få massor mer av ;-)
Precis hemkommen från en myskväll med Johanna..
Underbart mys, vi käkade o snackade massa skit
Mat, jag älskar mat!
Hur föräter man sig o blir proppmätt på sallad? ha ha
Jag lyckades onekligen...
Var hos Jenny, kiropraktorn, idag igen.. sista besöket!
Nu återstår hård träning och uppbyggnad
Hon stretchade & tränade nackmuskeln, sjuk känsla
Blev även av med ytterligare låsningar i höft och rygg!
Snart så är man fullt på banan igen..
Idag har det varit riktigt kallt, frusit in i benmärgen
Just nu är det -2 grader ute.. fasen alltså! De var ju nyss sommar
I morgon ska det snöa.. burr
Soffan är upptagen av fucking NHL 2010
Nu en varm säng o sömn!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart vi älskar det;) dina poser Allså :)

2010-10-21 @ 22:44:03
Postat av: Frida

hahaha.. du e för söt Elfis! Jaså, NHL 2010 har kommit in i lägenheten nu.. han tränar väl så att han kan krossa Seb när vi kommer och hälsar på.. hihi.. PUSSS

2010-10-22 @ 11:59:59
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0