Morgonbilden blir på min sötnos.. Jag fast...

dsc03197 (MMS)

Morgonbilden blir på min sötnos.. Jag fastnade inte på bild idag heller? Skumt de där... Dagen består av jobb o kaka, min kollega har bakdag.. Detta ska bli mycket intressant då han blev aningen nervös igår när han fick reda på att de va hans tur.. Ha ha! Måste höja bilförare i Stockholm, det är många (långt ifrån alla) som verkligen kan köra bil! Ena dagen blixt halka, andra ös regn o ändå flyter de på riktigt bra trots as mycket trafik! Trafiken är såklart hård o hetsig men de flesta har respekt o släpper fram etc. Bra där! Jag e lite sen till jobbet.. Mådde inge bra igår o sov dåligt.. Men idag är en ny dag! Idag har ja mina läder tights, skinnjacka o boots.. Lär bli trackad som mc knutte av J, de hör till vanligheten ;) duktigt chockad hade han blivit om jag kom med mc kortet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0