Äntligen...

Hemma i mitt slott.. eller koja eller de spelar ingen roll..
Har en mycket rolig uppgift framför mig ikväll, nämligen sortera och slänga skit! Jippie... fy fan va trist!
Men tyvärr ett illa måste...
Idag blev en gubbe jätte arg på mig.. gillar inte när folk blir så arga, han borde på rikitgt söka för det där.
Jag gick ut från kontoret, va super stressad och skulle hinna med taxin så den inte körde iväg.
Jag ser att en snubbe kommer gående o så tänker jag inte mer på det.. Men tydligen skulle han in i den porten jag kom ut ifrån. Inte hela världen, det är ju bara att han själv öppnar dörren.. men oj oj oj vilket liv det blev, han gormade, skrek o levde allmänt psyko.. Jag tappade hakan o bara glodde på han!
Man slutas aldrig förvånas över vissas beteende minsann.
Stoffe kom precis hem med en goddiebag, jag gillar såna hihi
I den fann jag bla denna, tack Expressen!
Synd bara att jag inte har en trädgård o grill, baskat med!
Har känt mig fin idag.. inte en sådan dag att man känner sig flottig o risig efter några timmar
Titta sikken fin sjal minsann :-)
Naturnära grå/beige... fin!
Nehe nu ska de lagas ungsbakad lax så jag får lite energi i magen innan plikten kallar
BOOOOORRRIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0