Softish...

Tog en "tidig" kväll från jobbet!
Åkte hem, på med andra kläder.. fyllde på energin med en powerwalk med Linn
Vi tog även ett besök på kärringgrillen... (solariet)
Jag har egentligen bestämt att jag inte ska sola solarie, men med tanke på att min hy är fullkomligt transparent så vad det nog läge..
Så imorgon blir det väl rödnäsan som gör entre på frukosten på jobbet!
Angående "röd näsan" får jag kallar kårar när jag hör det..
Jag var ganska liten o gick på kollo, som det så fint hette. Vi var dagligen ute, gjorde aktiviteter etc.
En av de "äldre" pojkarna jagade mig genom hela skogen o jag sprang rakt in i ett träd..
Av barren blev jag helt gul över hela näsan "gul näsa"... och detta fick jag höra varje minut under hela kollo vistelsen.. skit jobbigt när man var liten.. o alla skrattade!
Ha ha ha ha
Förstå på morgonen när vi kom på bussen som hämtade upp oss på alla stationer...
"Ha ha ha kolla där e Gul näsa" skrek dem från baksätena ;-)
Men idag är detta glömt.. Typ!
Här e jag pappsen, Storebror och Lillebror, ungefär i kollo ålder!
Nu har jag städat, ätit fil med frysta hallon och sitter i soffan o slappar!
Ska nu sätta igång med offert som måste vara klar tills i morgon...
När jag va i farten och städade hittade jag denna, Oppps
Ni som varit i min lägenhet kring jul vet att jag drar ut på att ta ner julgranen in i det sista...
Men va faaaan Elin, tomte nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0