När blir man pigg?

När äntligen kroppen går att röra... då dör man av trötthet, why?
Hur som försöker jag lära mig blogga från min mobil, mitt lunch inlägg försvann...:-(
Ska försöka lägga upp det igen...
Va o träffade Linn o födelsegrisen Lisa en sväng, super mysigt!
Efter jobbet åkte jag hem till söt- johanna o kramades lite och sötnosen gav mig 10 st jätte fina träningslinnen! Tack underbara du
När jag kom hem tokdeckade jag efter middagen och vaknade för ett tag sen..
"Har nog ente alla höns där dem ska va...."
(Linn fick sig ett gott skratt när denna groda ploppade ur mig igår)
Vadå, är jag en mupp????
Eh japp, thats my name!
En stolt mupp
Okey i brist på annat ska jag nu lägga upp mina 3 favoriter i skönhetsväg...
Denna bodylotion fick jag av Alex fina släkt och jag älskar den, rekommenderas starkt:
Nästan är den bästa ansiktstvätt jag testat, asbra! Tack Therese :-)
Murad.. har även ansiktskräm i denna.. även den grymt bra.
Sist men inte minst, en vitaminkick till den åldrade hyn...
2 ggr i veckan använder jag den, sjukt härlig o går in på djupet
Min hy har förbättrats avsevärt sen jag regelbundet börjat använda denna!
Om det är något jag är riktigt kass på så är det att stänga av yttre världen i några minuter o läsa en bok...
Men nu faktiskt har jag nästan tagit mig igenom en bok, ha ha
Emma, uppföljaren till Gömda... Sjukt bra!
Har 2 kapitel kvar, så nu fasen ska jag ta mig igenom dem...
Vad blir det, 1 bok vart 5:e år liksom.. Ska bli bättre, grym avkoppling om inget annat!
I morgon blir det Tyresö all day long, skönt med lite energi runt omkring..
I eftermiddags har jag jobbat själv på citykontoret, och man påverkas verkligen av tystnaden!
Tjipp o Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0