Påååååsk

Så är efterlängtade påsken här...
Igår var ju som sagt min "ta steget in i vuxen världen dag" fick ett gäng rynkor i paket
Neeee så farligt är det inte ;-)
Jag hade en super härlig dag, frukost på sängen... jobb jobb jobb & sen en härlig middag på CohPangYang!
Lovely, tack min underbara Stoffe för en toppen kväll & fiiiin present.
Tack alla mina underbart härliga vänner O familj för extremt fina presenter...
Är så sjukt glad och tacksam ska ni veta!
Ska ta en dag nu över påsk o lägga upp bilder på allt fint jag fått
Över påsk blir det mycket lugnt... ska passa på med lite kvalitetstid med min babe, vi ska bla till Hasseludden Yasiragi SPA... Ohhhh va härligt de ska bli, och innan dess blir de bara slappt, träning och göra vad som faller mig in.
Sjukt härligt o faktiskt ha 2 dagar framför dig utan planer? Har typ aldrig hänt.. Ha ha
Damp Elin kommer säkert på nåt snabbare än sagt.
Idag var det halvdag på jobbet, fick mycket bra gjort, så det känns riktigt skönt o gå på lite holiday!
Mycket toooomt i Stockholm :-(
Nu ska jag ta tag i mig själv o äta mina goooda fetaost biffar, mums!
Hej hopp nu blir de myyyys me min karl
(vi från i somras on our way to Spanien!)

Kommentarer
Postat av: eve-fina

Fiiiiiina!!!

2010-04-06 @ 21:41:00
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0