Jag skrattar så jag dör...

Vad är det för människor som ställer upp i talang egentligen!?
Denna gamla gumma på 85 år.. hur skönt e inte de, ha ha ha så härligt...
Klart som fasen hon ska va med i talang!
Kanske man ska ställa upp... Jag ser de framför mig!
Nej.. då hade min bokstavskombination definitivt dykt upp, den gör de då & då ;-)
Ligger i soffan o glor på talang, ätit thai och äter nu Lindt Sea Salt



En soft fredag helt enkelt!
Gröna faran lever, och rullar bättre än bra... Börjar dock tröttna på henne...
Vill ha en snabb bil, de dröjer läääänge tills jag byter upp mig men när jag gör de vet jag precis vilken de blir:
De står verkligen mitt namn på den!
Får väl helt enkelt få ut fler offerter...
Idag kom förövrigt min pigga sambo hem från Gbg...
Pigg & Gla ;-)
Va händer sen då, vad visas efter talang!?
3 veckor kvar till loppet... Suck, va har ja gett mig in på :-(
De bara måste bli någon form av fys i morgon.. även söndag, have to!
Detta är jag den 8:e 14.00

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, vad jag saknar stockholm.. förra helgen va helt underbar och alldeles för kort.. kom till Skåne snart=) PUSS

2010-04-16 @ 21:45:28
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0