Fredag!

Slapp bilköer i morse, skönt!
Ska passa på och uppdatera här tänkte jag innan en lunch slinker ner... sen vidare en späckad dag av offerter och samtal drar igång...
Fick fin besök i natt från Skåne :-)
Ska bli så myyys o ha dem här!
Igår var ett av de första testen inför löpningen den 8:e...
Jag o Linpan tog en rask powerwalk till Lisa, de skulle ha mysmiddag men jag va tvungen o bege mig hem o städa o fixa, sen tänkte jag att nu ska första prövningen göras...
Efter vila i löpningen sen jag skadade ryggen, har jag bara varit ute o joggat någon gång då & då
Men nu kände jag att nu måste första testet göras.
Ångest sekunderna innan, men väl i farten gick det bra!
Förutom blodsmak i munnen o skoskav Ha ha ha
Idag blir det vila i träningen, sen i morgon bitti vickar jag på Abs&Ass på Balance..
Welcome! ;-)

Kommentarer
Postat av: sassa

Jag vill vara määää, och kanske även min auzzie ;)

2010-04-09 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0