Trotsa värk...



Sket i värken i benen sen gårdagens pass och körde 5 km + mage, rygg...

Var sååå nära att bli kvar hemma efter middagen... Men fan heller.

+ att det enda jag velat göra hela dagen är att äta godis... Tregert kompis har dessutom försett oss med massa malaco godis... Gulligt, verkligen! Men inte mot mig som är en sucker för lakrits... Inte ens det har jag rört!

I morgon blir det den sedvanliga onsdagsträningen med Linpan. Det bästa passet på veckan då vi är sjukt grymma på att peppa varandra...

Mycket tjat om träning och sug i detta
Inlägg... Men måste gå all in nu och verkligen fokusera om jag ska fixa detta med mitt sjukliga sockerbehov & sötsug!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0