Ordning på hög...



Ordning i oordningen det är nog definitivt min starkaste sida...

Har precis vaknat och ligger kvar i sängen, tittar till höger om mig och tänker. Ganska ordnat ändå!

FEL, det är det inte... Väskan till vänster är full med kläder och skit jag inte vet vart jag skulle lägga.. Så under min städsession i torsdags var det enkelt att "Jag pregar ner det här så länge..."

I boxen, som tillfälligt är min underkläderslåda, är absolut inte bara underkläder utan massa annat skit också, som var enkelt att gömma där tills jag kom på något bättre ställe att förvara det på.

Klädhögen till höger då? Ordning? Den ska ju va i garderoben. Jag hade säkert en jättebra tanke med att lägga den där under städningen...?

Jag hatar vara expert på att gömma undan saker när jag städar, istället för att ta itu med problemet... Gaaahhh.
Det innebär ju ändå bara problem i slutändan när jag inte hittar något när jag väl vill ha det...

Till mitt försvar kanske jag kan meddela att vi har extremt kassa förvaringsmöjligheter... MEN det är ingen ursäkt. Detta är något vi skulle ha tagit tag i sedan vi köpte lägenheten... Ganska exakt 21 månader sedan.

Får väl inse att man inte är helt perfekt helt enkelt ;0) moohaha... Samt att i nästa lägenhet reds förvaringsproblem ut DIREKT.

Trevlig lördag vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0