Förvirrad?!? Det är förnamnet. Sitter i Sc...

img_6371 (MMS)

Förvirrad?!? Det är förnamnet. Sitter i Schweiz - Zürich och inväntar mitt nästa plan. (Mycket förvirrande flygplats...) Jag sticker verkligen ut... Alla, jag menar alla, är affärsmän i kostym. Måste erkänna att jag inte är en i mängden. Haha... Önskar nästan att jag just nu bar kostym! Nejdå, så farligt är det inte. När jag är i en folkmassa med massa människor nära mig som jag inte känner, får jag för mig att jag ska lista ut vad alla har för liv runt omkring... Det går inte så bra och jag inser framförallt allt jag inte kommer någonstans med denna idiotiska "lek"... Riktigt uttråkad är nog rätta ordet! Dessutom, med tanke på att alla ser likadana ut, får jag fram samma signalement på alla! Skit-trist... Nu skulle planet lyft till Nürnberg, men som vanligt med min flygtur är det dagen till ära försenat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0