Babor...



Lite komiskt att jag idag (till min förskräckelse inser) att min concealer är slut... Baaaah... Den är fantastisk!!!

Det som är lite roligt är att jag, i stort sett på dagen, för ett år sedan gjorde ett blogg inlägg om min nyinköpta concealer och att jag hört att den skulle va så bra;

"Perfekt skin illuminator (concealer) från Babor. Min första concealer... hört mycket gott om denna! Will see.... ;-)"

Jag kan nu ett år senare meddela att den är fantastisk.. Samt håller länge som ni märken. I morgon investeras det definitivt i en ny!

Kvällen har bestått av bankmöte, med vår nya bank. Sen hem till Linpan på middag med henne och Julia. Supermysigt och grymt god mat!


Nu sömn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0