Fick en grymt smidig träningsväska idag nä...

dsc03628 (MMS)

Fick en grymt smidig träningsväska idag när jag kom till sats! Har känts lite skumt att springa där med en Balance- väska.. Kanske därför jag fick en ny..;) Dom hade kampanj; träna x antal ggr efter du köpt ditt kort o få en väska, trevligt. De tackar vi för! Inte så hysteriskt stor o väger knappt inget.. Från de ena till de andra.. Ett i lands problem, min gardiner i vardagsrummet! Varför kan ja inte bara avsluta saker jag påbörjat? Va är problemet.. Jag har till o med nålat dom o dom är redo att fraktas 15 meter, jag skojar inte om distansen, till skräddaren.. Men de sker aldrig?? Nej, nu ska jag ta ett varmt bad o fundera igenom denna störning jag tydligen har!!!


Kommentarer
Postat av: Mister mister

Lång o fin väska.. Det är mkt bra med en sådan. Vet aldrig när man kan behöva använda den.. Kanske vid en picknick på djurgårdsbron eller något annorstädes.. Lyck till med ditt nya fynd.. Och god helg till alla er trogna läsare..

2011-01-20 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0