Energi - träning



Passar på att slänga upp ett lunch-inlägg..

Det är sjukt kul att ha kommit igång så bra med träningen o verkligen hållt ångan uppe.
I slutet av förra veckan blev jag hängig, ont i kroppen.. och lyssnade på signalerna o tog det lugnt!
Blev promenad i helgen, men det var det enda ansträngande...

Vilket gjorde att jag nu känner mig pigg igen, och denna veckan drar flåset igång!
För att hinna med måste jag träna morgonpass...
Gaaaaaaaaahhh, men det är bara att göra`t ...

Tis -  06.30
Ons - Kvällspass
tors - 06.30

Måste göra upp schemat, lite det som är hemligen för mig för att faktiskt komma iväg..
Vilket också triggar mig att hålla det...

Jag älskar ju annars min soffa, och ännu mer min säng nu när tv:n är på plats!






Energin är verkligen på topp idag!

Gammal bild på mig o linpan, men förklarar ungefär dagens energi-tillförsel...

Jobb, jobb, jobb

 











Kommentarer
Postat av: linn

finaste bilden på finaste vänner :) <3 you

2011-02-21 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0