Torsdag..

Wiihooo! Känt mig stark och frisk ett par dagar nu.. va innebär de?
Att jag får börja så smått med träning ikväll igen...
I morse var jag uppe med tuppen.. jag stod för frukosten på kontoret, det blev godkänt.. tur de!
Igårkväll var det Retro med Lisa, Julia, Linn, Nadia, Jacob mfl.. Mycket trevligt :-)
Jag tog för första gången i mitt liv en springnota, hahaha jag verkligen glömde betala..
(självklart kom jag tillbaka med svansen mellan benen... fan, de funkade inte ;-))
Mina härliga höst kängor;
Underbara skapelser för mina fötter & rygg!
Om någon undrar varför jag ändrar runt här på bloggen varje dag, är det pga att jag gör ett försök till att ändra om lite.. tanken är att det ska bli snyggt.. vilket tyvärr inte är fallet.. ber om ursäkt för detta och det ska snart vara under kontroll igen!
Jag tror jag har nåt nytt på G... ;-)
Will see
Nu lunch

Kommentarer
Postat av: Frida

tackar gumman! bättre ska de bli.. pusss

2010-09-23 @ 14:09:37
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0