Ny tid, ny strid...

Godmorgon vänner!
Idag är det måndag.. kroppen värker... igår var det fullt upp.. hann aldrig inom här!
Dagen började med ett as hårt Kickboxnings pass, grymt kul & längtar till nästa pass.. aldrig varit så svettig hahaha
Sjukt vilket tempo och hur man använder kroppen, har redan idag grym träningsvärk.
Men en sak är säker.. att jag ska inhanlda egna hanskar.. fy fan va dem stank
Efter det hade vi goda vänner på fika.. sen deckade Stoffe och jag var rastlös.
Begav mig ut på en 1, 5 timmes powerwalk.. sjukt skönt & fick sällskap av Linpan så det var mysigt :-)
Hem.. brände skivor och gjorde ny koreografi inför mitt pass ikväll.. PUST!
Men nu så.. nu är det ny vecka o nya möjligheter helt enkelt..
Har ej tid för det här nu kom jag på.. Möte i Tyresö om 40 min..
C Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0