Nadia is the shit!

Fasen vad nöjd jag blev.. färgen blev grym!
Perfekt askig ljusblond med lite toning i.. klippte bara 2 cm på längden då jag har det på utväxt.
Hon var super duktig och fixade mitt, Linns, Emelies o Lisas hår samtidigt...
Här är en bild tagen nyss... Det som ut som att skuggan är en fläck på huvudet.. tänk bort den ;-)
Det är bara så skönt att känna sig fräsch i håret!
Nu ska jag jobba lite..
I morgon bitti när makeupen läggs ska jag testa en ny mascara som jag fick skickad till mig
för att sen vara med på en undersökning om vad jag tyckte!
Jag är inte så kräsen med Mascara då mina ögonfransar nästan alltid jobbar
med mig & inte mot mig!

Kommentarer
Postat av: nadi

gulle du! kul att se dig igen, ska du med på aw ons eller tors? puss!

2010-09-21 @ 08:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0