Mooorning!

Bilder går ej att lägga upp?? Whats de problem..
Tur för er då får man väl säga... Ha ha ha!!
Sitter o förbereder en dragning som ska hållas i Skrapan om ett tag, men tar mig bara 3 min att gå dit.. värsta lyxen.
Sen blev de kund-lunch & sen mera jobb! En dag i da city helt enkelt
Kan nog inte bli mer än en bra dag :-)
Kvällen; återstår o se.. men nåt mys ska göras.. måste träna med.
Gjorde mina mag o rump övningar nu när ja vaknade, bra Elin
Igår kväll var det Vapiano med Kajsa, Claudia, Bea, Linn, Lisa, Julia, Charlotte, Nadja & jag, hur mysigt som helst!!
För att återgå till To-Do så börjar idag mitt nya liv;
  • Träna
  • Äta rätt
  • Träna
  • Gå o lägga mig i tid
  • Lägga fram kläder kvällen innan (kaos i dagens läge..)
  • Inte gå o lägga mig hungrig.. gaaaahhh då vaknar man hela tiden
Allt detta vet jag resulterar i; Piggare Fröken P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0