Lunch & nätverkslös...

Tillbaka från lunchen!
Satt innan lunch i 2 timmar utan att komma åt varken mail eller nätet.... suck.
Vilket innebär att jag har dubbelt så mycket att göra nu när det är igång igen...
Nej.. jag ska inte klaga! Värre kunde det varit..
Dock lite frustrerande att sitta med en tidspress på exempelvis ett upplägg som ska iväg, o så får man inte iväg de!
Går-kvällen var riktigt bra, många bra kontakter o trevligt folk!
Som vanligt skulle Persson gå hem först när typ ALLA andra redan gått hem... ;-)
Sen hann jag mysa lite med Stoffe innan jag tokdeckade.
Ikväll blir det middag med lite vänner.. super mys! ♥
Have to work!
E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nope inte friskis. Tränar på gymanläggningen i oxelösund. Slipper man åka in till nyköping, det blir mer felxibelt.

2010-09-01 @ 19:09:44
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0