Jag vet...

Jag är dålig på de där lite längre inläggen & analyserna om saker o ting!
Ibland vet jag bara inte riktigt vad o hur jag ska skriva o har noll inspiration.. då är det lättare att göra det hela till en "dagbok" istället!
Men... det ska ske en förändring, kanske en inriktning åt ett eller annat håll!
I helgen vankas bröllop, vilket ska bli helt underbart.. mitt första bröllop ever.. sjukt, har ändå levt i 25 1/2 år.
Men nu så :-)
Ska ha på mig min blåa klänning är tanken.. gillar bara inte att den har förmågan att tappa passformen efter halva kvällen.. Hm, får se hur jag löser det hela!
Då det är ganska långt iväg så åker vi redan ikväll, och jag jobbar mobilt imorn.. det fungerar om det bara är för en dag. Iphone is the shit! Var dock inte jätteglad på den igår när jag satt och jobbade på ett cafe mellan 2 möten inne i stan.. Kopplar upp datorn med Iphonen som modem. Men så fort någon ringer så dör uppkopplingen o jag får starta om den igen! Såååå frustrerande.. och min telefon har en förmåga att ringa, ofta o regelbundet. Kan ha en koppling till mitt yrke..;-)
Nehe, med tanke på att det inte blev något frukostmöte så måste jag kila ner o inhandla något att äta, sjukt hungrig.
Ha en strålande dag alla söta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0