Idag skiner solen..

Va härligt att solen skiner! Idag känner jag mig betydligt piggare.. dock fortfarande megastrul med bihålerna..
Tack för all söta krya på mig kommentarer, dem värmer!!! ♥
Jag följer definitivt dina direktiv Johanna.. dricker o äter hela tiden :-)
Nu står en härlig fläskpannkaka i ugnen o jag ska krypa upp i soffan o se en film..
Min älskade kille har städat och de skiner här hemma.. vilket gör att jag faktiskt kan slappna av utan att känna att en miljon saker behövs göras.. vilket iofs heller aldrig gör mig frisk!
Är lite ledsen.. hittar inte min IShuffle någonstans, måste kommit bort i flytten. Den är någonstans men frågan är bara var??
Har världens bästa pulsmusik på den.. o bara längtar tills jag hittar den o kan dra ut o springa!
(ja... såklart när jag e helt på benen igen.. men de är jag snart)
I morgonkväll ska Nadja fixa mitt hår... OJ vad det behövs!
En sling uppfräschning o toppklippning, har håret på sparläge så det är bara det absolut nödvändigaste som får ryka. Jag är, och har alltid varit världens jobbigaste kund hos frisören.. ställer en miljon frågor, ifrågasätter varför dem gör si, och så.. men med Nadja är jag helt tyst och litar på henne till 100%, bäst e hon!
Nehe.. nu ska jag återgå till att inte göra något... återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0