Hemma efter en härlig kväll..

Dagen har gått bra! Kvällen har varit super mysig..
Hängt hemma hos Linpan o ätit thai o bara myst.. stackarns öga svullnade upp av ett bett hon fått under dagen... Det är obehagligt när ögonen sväller upp så där.. stackaren! :-(
Bild från tidigare under kvällen



Sikka sötnosar!! he he


Nu är duschen avklarad och jag ska slänga mig i säng..
Tidig morgon & mediamingel imorn kväll
Btw.. måste tipsa om ett grymt märke jag börjat gilla.
dbrand.. köpte ett par svarta jeans från dem för ca 2 månader sen och dem sitter fortfarande precis som dem gjorde när jag köpte dem. Grym kvalitet, passform som håller och inte töjer ut sig, hatar när jeans gör det nämligen! Dessutom vettigt pris!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0