Energibooost

Jag o Linpan drog till Vinterviken.. vårt för övrigt favorit ställe..
Bilderna talar för sig själva!
Riktigt bra jobbat av oss, grymma är vi :-)
Blev av med både dagens energi o kalorier.. fast framförallt så fick man grymt härlig ny energi:
Underbart!
Ha ha varför så sne? ;-)
Nu är kycklingen klar i ugnen.. är så grymt hungrig!
Älskar känslan av hunger o träningsvärk i magen samtidigt.. ha ha, jag vet att jag e knäpp!
Sen blir det jobb & ett öga på Idol starten.. har en förmåga att garva ihjäl mig de första avsnitten.
Älskar alla töffar som inte fattar vad dem är bra på och inte... Stackare!

Kommentarer
Postat av: Evelina

MYSIGT!

Ha en bra dag vännen!

2010-09-08 @ 08:40:50
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0