Underskattad vara...

Varma koppen! Uppfinningarnas uppfinning
Jag älskar dem! I alla dess formen o smaker...
kom hem efter en "kanelbullsfika" hos Annelie igår.. som förövrigt var super mysig!
Var hungrig men inte jätte hungrig.. kände att jag behövde något i magen..
Då stod den där framför mig som en uppenbarelse i skåpet
Varma koppen Sparrissoppa
Även deras fruktdrycker gillar jag... äppel-kanel.. lovely
Jag är en militär-unge, och är uppväxt i skogen i militärtält och i vindskydd
Vilken också genererat i stormkök o kåsor, har alltså pappa att tacka för detta
Ps. Varma koppen går att gilla fastän man inte är uppväxt i en militär familj Ds.
Tog med en för laddning inför Kickboxningen ikväll.. längtar
Nu måste jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0