Kväll- finally!

Äntligen hemma & äntligen kväll!
Dagen har gått jättebra.. men så trött som jag varit är sällan jag är.
2 riktigt bra möten, och efter jobbet for jag till Balance för att
köra min funkklass, grym energi var det i lokalen
Så underbar känsla när alla ler, kör sitt yttersta och bara har skitkul
Det är definitivt en av de bästa energikällorna man kan ha!
Jag kommer inom en snar framtid
"soffna o somnan" som jag en gång så fint sa då jag hade
aningen damp o en sockerchock
Nadja har gjort Stoffes hår..
Shhnyggingen i egen hög person :-)
O så här kul ser jag ut idag
Obs Dennis- korv & fullkornsbröd
Nu snackar vi GI på hög nivå
A la Carte

Kommentarer
Postat av: Frida

Så han har gått och blivit korthårig.. ser fint ut trots att bilderna är lite små.. Hoppas allt är bra med er! PUSS

2010-10-20 @ 21:35:03
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0