Dagens händelse..

Så kul på mitt jobb.. jag saknar mina kollegor när jag inte är här!
Idag hade vi frukostmöte ute i Tyresö vilket resulterade i att jag så klart är på plats.
Första dagen i Tyresö denna vecka, alltid händer det nåt...
I morse när jag kom till jobbet låg min skärm utan sin fot på skrivbordet, med en lapp där det stod...
Min chef hade behövt foten på skärmen..
ändå söt som skrev en förlåt lapp ;-)
Jag klarar mig utan skärmen
OM.. det inte vore för mina nuvarande nackproblem!
Jag måste alltså ha skärmen i höjd med ögonen, så jag slipper sitta med nerböjt huvud
Vad gör man då inte för att slippa ännu mer pain???
Ta daaaaaa
Fy fan så bra, redo för 100% jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0