Nu blev de kväller..

Dagen har gått hysteriskt fort..
Känts som en söndag, med tanke på att jag jobbar imorn.. men sen e de "helg igen", soft!
I mitt rensade o slängande har jag återfunnit min kära AbGlide... hjulet för magen.
Så grymt bra träning, tar hela magmuskulaturen men även triccar o midja o pyttelite axlar.
Fick ett ryck innan o körde 50 st, kommer nog va aningen öm i morgon, men de får de va värt!
Min kära sambo har tappat bort sin laddare till luren, vilket resulterat i att han tar min varje kväll.. vilket resulterar i att jag varje morgon glömmer ta med den till jobbet.. vilket resulterar i att jag blir grinig på honom, vilket resulterar i att jag gick o köpte en ny till han 275 kr är det ett skämt?



Jag sa rakt ut till snubben på Macoteket, skämtar du med mig?
Nej tydligen inte de nej..
Lite intressant det där med prissättning o hur den är tänkt... Bara själva sladden (usb) kostade 199:-
Ha ha ha jag låter som en snål tant just nu.. men ja tyckte faktiskt de va rätt saftigt för bara en laddare nästa 300:-
Ja ja, nog om det!
Gick in på aftonbladet idag och vem såg jag där om inte Cecilia, sjukt att dem befinner sig mitt i skiten i Thailand, obehagligt måste jag säga.. men fick ett sms strax efter så jag vet att dem är ok!
Nu ska jag snart hoppa i säng, tidigt imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0