Japps!

♦♥Precis som Frida påpekade ska jag då bli bättre på inläggen... sorry lorry!
Dagen har varit fartfylld.. tidigt möte i city.. sen suttit med siffror heeela dagen.. tittade i kors till slut:
Ja.. jag är en mupp...
Sen for jag o hämtade bilen o sen med älskling på visning :-)
Hur tusan kan redan onsdagen vara avklarad? Så sjukt att det precis kändes som att det var söndag kväll o en ny vecka närmade sig!
Jag är i valet o kvalet:
  1. Ut o springa
  2. Äta mina favvo mackor med keso o avocado
  3. ta en dusch o sen testa min nya härliga body butter
Hm... svårt val!
1:an blir jag snygg av... kommer kännas så underbart bra efteråt och jag kommer klappa mig själv på axeln och säga "bra jobbat Elin" o slippa vassen!
2:an blir jag nog mest mätt om jag tar.. gott, lyxigt o kan krypa upp i soffan o njuta!
3:an då.. jo då får jag spänsten i huden till beachen...
Svårt val på ett sätt.. men nej, ändå inte! 1:an får vänta!
Latfisen!
Ha ha ha, gick igenom gamla bloggbilder... Love this nosepicture ;-)
Det ser verkligen ut som om jag går på nåt.. (vilket jag såklart inte gör)
Nehe... nog om nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0