OMG

Detta är inte sant vilken muskelvärk jag har...
Okey att jag haft träningsvärk x antal ggr förr o gnällt lite, men detta är inte klokt så ont det gör.
Feber toppar o skakar i hela kroppen!
O på det sleten sen igår, sjuuukt roligt partaj!
Det blev fest hos Lisa & David sen Wihte Room
TACK för en toppen fest!
Något jag blev bjuden på igår, som jag aldrig tidigare varit med om, mår illa bara jag tänker på det, är en jägershot med en klick bearnaissås i och en skiva banan...
FY fasen vad de var vidrigt! (alla tog en, så de va inte bara jag som gick på det ;-))
Jag innan jägern med bea...
Robin o Linn försökte förbrilt få till en bra kvalitet på bilden, men icke.
Jag dagen efter jägern med Bea...
Det förklarar mitt skick, nu måste jag återgå till min favoritsyssla idag..
Ligga under täcket o inte kunna röra mig.
INTE på grund av jägern, utan på grund av min kropp som verkligen är förstörd!! :-(
SNYFT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0