Ny vecka & nya möjligheter..

Denna veckan kommer bli bra!
Känner de på mig.. den börjar bra..
Varje fall på jobbfronten, på hälsofronten aningen sämre...:-(
Är hemma idag för megamagont... Ibland hatar man att vara tjej!
Hur som var helgen underbar, det blev en hejdundrande förfest och utgång
Tack alla som var med :-)
Sen igår kom Stoffes familj på besök o jag fick en stor kandelaber, så vacker!
O så en liten gobit på det... det måste ju bara ingå!
Som dock jag gjort, hi hi hi
Nu ska jag krypa ner under täcket o tycka synd om mig själv igen.. måste snickra ihop ett förslag också!
Miss mina tjejer i skåneland.. får ses snaaaart!!!
Tjao

Kommentarer
Postat av: Johanna Hurtig

Elin sötis, tusen tack för en underbar kväll i lördags! Superskoj! Snart dimper det ner ett litet paket till dig också =) Tårtan såg riktigt mumsig ut! Puss

2010-03-29 @ 21:26:32
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0