Godmorgon!

Kom till jobbet 07.20, tidig morgon!
Förbereder ett kul möte jag ska ha nu kl 08.00 med en kund som kommer hit.
Ser fram emot en bra dag
Idag kan jag röra mig aningen smidigare, hade lite problem o komma ur bilen dock...;-)!
Grattis Grattis Grattis Lisa & Kajsa på er dag :-)
Har nu förberett med lite färdigbredda mackor från Tyresö konditori!
Fick ett så härligt bemötande av hela konditoriet att jag gick därifrån med ett leende på läpparna!
Precis va som behövdes när kl va strax efter 07.00...
Det SNÖAR dock idag, Grrrr...
Är trött på skiten!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Hurtig

Då e vi två som e riktigt trötta på snöjäveln!!! Ser fram mot lördag, ska bli grymt kul! =)ppoooosss!

2010-03-23 @ 21:37:18
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0