onödigt blir nödvändigt!

Lite så är de faktiskt!

Vi fick en väldigt spännande manick igår av M & G..
Det tog ett tag innan vi förstod vad vi skulle ha denna jättelika kula till...

Det visade sig vara en "Baginbox vinhållare".. Hur briljant som helst!

Jag är en typisk box drickare.. Det är perfekt.. det tar "aldrig" slut.. och de finns alltid så att alla kan dricka sig nöjda! ha ha

I detta fall tar man ut själva vinpåsen från boxen, lägger påsen i kulan, och så är där ett litet hål till själva tappen.
Det silvriga fat som kulan står på, är ett dropp fat, och är även format så du ska kunna ställa vinglaset under utan att det ska komma utanför!

En ännu smartare detalj är att det medkom en påsliknande sak, som du lägger i frysen.. och ska man ha exempelvis rosevin i hållaren, lägger man den frystapåsen i botten, och vinet håller sig kallt mycket länge..
 

Som ni hör, är jag mer äm nöjd med min nya vinkula :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill oxå ha en sån kula.. var hittar man den?? Den hade varit perfekt nu när vi flyttar ner till stugan och det enda man kan göra är att dricka eftersom vi inte har något internet.. SES SNART! WIIIE! pusss

2010-07-12 @ 11:39:31
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0